Toimituskulut:
-Toimituskuluja tilauksista Suomessa Fillaritukku.fi - Jopokauppa.fi perii 19 EUR / pyörä.
Tuotteet toimitetaan klo 8-16 välisenä aikana. Voit sopia toimituksen myös esim. työpaikan osoitteeseen.
Toimitusaika:
-Toimitusajat ovat tuotteillamme yleisesti 2-6 arkipäivää. Jos tuote on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle mahdollisimman pian.
-Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä fillaritukku.fi verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse myynti@fillaritukku.fi.
Toimitustapa:
Tilaukset toimitetaan Suomessa DPD-pakettipalvelun välityksellä kotiin kuljetuksella, elleivät kuluttaja ja fillaritukku.fi toisin sovi
Polkupyörät toimitetaan kasattuina ellei toisin mainita. Osassa tuotteissa tarvitsee laittaa polkimet paikalleen ja kääntää ohjaustanko.
Hinnat ja tuotetiedot:
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote -esittelyjen yhteydessä. Kaikkiin tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero 24%, hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Hinnat koskevat vain Fillaritukku.fi - Jopokauppa.fi -verkkokaupan ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Fillaritukku.fi - Jopokauppa.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietomuutoksiin.
Palautukset:
Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen tulee olla täysin muuttumaton. (Asiakkaan pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin ei ole palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).
Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen myynti@fillaritukku.fi ja sopia tuotteen palautuksesta. Tämä tehdään ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen fillaritukku.fi, Vainionkatu 1, 24100 SALO.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset:
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia vastaanottassa tarkistaa paketin kunto kuljettajan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus kuljettajalle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Tilauksen peruminen:
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti@fillaritukku.fi. Fillaritukku.fi - Jopokauppa.fi pidättää myös oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille. (Asiakkaan pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin ei ole palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).
Ostoskorissa 0 tuotetta
Ostoskorisi on tyhjä