Vastaamme viesteihin
saapumisjärjestyksessä. Muistathan jättää chatin kautta myös
spostiosoitteen jotta voimme vastata myös myöhemmin.
Työsuhdepyörät:
Toimitamme
työsuhdepyöriä kaikkien eri leasing firmojen kautta. Gobybike,
Vapaus.io, Oomi, Grenke, Fleetbike, Etufillari, 3stepIT jne. Ota yhteyttä spostilla
myynti@fillaritukku.fi ja kerro haluamasi pyörä+varusteet ja leasing
yhteistyökumppani.
Työsuhdepyörien toimisto/toimitusmaksu on 50 eur kotiovelle ja Läskipyörissä 70 eur.
Erikoispoistotarjoukset eivät koske Oomin ja Vapauden tilauksia. Kysy niihin hinta myynti@fillaritukku.fi
Toimituskulut:
- Toimituskulu polkupyörätilauksista Suomessa Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi
35 eur/pyörä ja 70 eur Fat-Biket kotiinkuljetettuna (voimassa 30.10.2024
asti). Normaali hinta pyörän toimitukselle kotiovelle 55 eur/pyörä ja
Fat-Biket 105 eur.(koskee myös palautuksia).
Polkupyörät toimitetaan kotiovelle, Matkahuollon kotiinkuljetuksella.
-
Tarviketilauksissa pienet paketit 9,90 eur ja isommat 15 eur. Nämä
toimitetaan pääsääntöisesti Postin, Postnordin, Schenkerin tai Matkahuollon
automaattiin/palvelupisteeseen.
Tuotteiden toimitus:
- Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti klo 8-16 välisenä aikana. Voit sopia toimituksen myös esim. työpaikan osoitteeseen.
-HUOM! Kun tuote on pakattu ja kuljetus paketille tilattu,
tulee verkkokaupastamme ilmoitus "tilaus toimitettu". Silloin paketti
odottaa lähettämössä kuljetusyhtiön noutoa.
Polkupyörätoimituksissa rahtikirja/pakettinumero Sposti tulee suoraan Shipit.fi palvelusta, otsikolla
"Uusi Lähetys#tilausnumero". Tämän jälkeen kaikki toimitukseen liittyvät kyselyt suoraan kuljetusyhtiöltä!
Jos haluatte sopia erikseen teille sopivan toimitusajan:
Kun
olette saaneet toimituksesta pakettikoodin/seurantanumeron spostiinne,
niin voitte sen avulla sopia mahdollista toimitusaikaa kuljetusyhtiön
kanssa.
Toimitusaika:
-Toimitusajat ovat tuotteillamme yleisesti 2-7 arkipäivää. Jos tuote
on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastostamme, ilmoitamme siitä
asiakkaalle mahdollisimman pian.
-Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen,
tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä fillaritukku.fi
verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse myynti@fillaritukku.fi.
Toimitustapa:
Tilatut polkupyörät toimitetaan Suomessa joko Shipitin, Netluxin, Matkahuollon tai Postin kotiinkuljetuksella, elleivät kuluttaja ja fillaritukku.fi toisin sovi.
Aikuisten polkupyörät toimitetaan lähes valmiiksi kasattuina ellei
toisin mainita. Tuotteissa tarvitsee yleisesti laittaa polkimet
paikalleen ja kääntää/asentaa ohjaustanko. Joskus myös eturengas on irti
pakkauksessa. Näin pyörä ei hajoa kuljetuksen aikana.
Lasten 12", 16",
20", 24" ja 26"
toimitetaan tehdaspakkauksessa, jolloin ennen käyttöönottoa
tarvitsee asentaa muutamia osia kiinni, tyypillisimmin ohjaustanko ja polkimet.
Hinnat ja tuotetiedot:
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote -esittelyjen yhteydessä. Kaikkiin
tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero 24%, hinnat eivät sisällä
toimituskuluja. Hinnat koskevat vain Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi
-verkkokaupan ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Fillaritukku.fi –
Jopokauppa.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietomuutoksiin.
Palautukset:
Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteiden
vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan
tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen tulee olla täysin
muuttumaton. Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista. (Asiakkaan
pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin ei ole
palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).
Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen
myynti@fillaritukku.fi ja sopia tuotteen palautuksesta. Tämä tehdään
ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen
fillaritukku.fi, Helsingintie 32, 24100 SALO.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset:
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta
kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo
pakettia vastaanottassa tarkistaa paketin kunto kuljettajan
läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli
myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti
vahinkoilmoitus kuljettajalle. Ota tämän jälkeen yhteyttä
asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Tilauksen peruminen:
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut
kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa
osoitteeseen myynti@fillaritukku.fi. Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi
pidättää myös oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan
tilille. (Asiakkaan pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin
ei ole palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).
Ostoskorissa 0 tuotetta
Ostoskorisi on tyhjä