Tarjouksessa

Brooks Flyer Nahkasatula

Hinta
89,00 €
Suositushinta
115,00 €

Jopo Vaijerilukko

Hinta
6,00 €
Suositushinta
9,00 €

Jopo 1v. 24" Fuksia

Hinta
349,00 €
Suositushinta
445,00 €

Helkama Saana 7-v. 2020

Hinta
664,00 €
Suositushinta
699,00 €

Helkama Jääkäri 3-v. 2020

Hinta
638,00 €
Suositushinta
709,00 €

Toimituskulut:
- Toimituskuluja polkupyörätilauksista Suomessa Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi perii 19 EUR / pyörä kampanjan ajan (30.10.2020 saakka). Normaali hinta pyörän toimitukselle kotiovelle 45 eur/pyörä (koskee myös palautuksia).
  Polkupyörät toimitetaan kotiovelle, joko DPD:n tai Postin kotiinkuljetuksella.
- Tarviketilauksista 9kg:n asti toimituskulut ovat 15 EUR. Nämä toimitetaan pääsääntöisesti Postin/Postnordin automaattiin/palvelupisteeseen.

Tuotteiden toimitus:
- Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti klo 8-16 välisenä aikana. Voit sopia toimituksen myös esim. työpaikan osoitteeseen.

Jos haluatte sopia erikseen teille sopivan toimitusajan:
Postnord lähettää vastaanottajalle tekstiviestin tai sähköpostin, jossa on mahdollisuus valita itselleen sopivin toimitusaika. Lisätietoja Postnordin pakettipalvelusta: https://www.postnord.fi/vastaa...
Lähetämme toimituksen yhteydessä asiakkaalle paketin Kolli ID:n jolla paketin kulkua voi seurata!

Postnord-sovellus

  •  seurata pakettisi tilaa
  •  vastaanottaa ilmoituksia
  •  vaihtaa toimituksen kodin sijasta noutopisteeseen
  •  antaa palautetta

Lisäksi voit tarkistaa paketin koon, hakea palvelupisteitä ja niiden aukioloaikoja sekä seurata palautuksiasi ja saada tiedon, kun ne on toimitettu perille. Sovellus myös hälyttää, kun kuljet sellaisen palvelupisteen ohi, jossa sinua odottaa paketti.

Kaikki tarvitsemasi palvelut löytyvät puhelimestasi. Kätevää, eikö vain?

Sovellus on saatavilla iPhone- ja Android-puhelimiin. Lataa sovellus App Storesta tai Google Playsta. Sovellus löytyy nimellä PostNord.

Etkö ole paikalla, kun DPD-pakettisi toimitetaan kotiinkuljetuksena?

Samassa taloudessa tai yrityksessä oleva muu henkilö voi kuitata paketin puolestasi.

Postnord DPD ei jätä pakettia ilman kuittausta tai valtakirjaa.
Mikäli paikalla ei ole ketään vastaanottamassa toimitusta, paketti voidaan toimittaa myös ilman kuittausta valtakirjan avulla vapaamuotoisella sähköpostilla.

Voitte antaa Postnordille valtakirjan ohjeen mukaisesti:

- Voitte lähettää valtakirjan tiedot vapaamuotoisella sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu.fi@postnord.com. Sähköpostissa tulee mainita vastaanottajan nimi ja osoite, lähetyksen seurantanumero (kolli-id) sekä maininta siitä, että valtakirja on kertaluontoinen ja koskee mainittua lähetystä.

Toimitusaika:
-Toimitusajat ovat tuotteillamme yleisesti 2-7 arkipäivää. Jos tuote on päässyt poikkeuksellisesti loppumaan varastostamme, ilmoitamme siitä asiakkaalle mahdollisimman pian.
-Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä fillaritukku.fi verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse myynti@fillaritukku.fi.

Toimitustapa:
Tilatut polkupyörät toimitetaan Suomessa DPD-pakettipalvelun tai Postin kotiinkuljetuksella, elleivät kuluttaja ja fillaritukku.fi toisin sovi.
Aikuisten polkupyörät toimitetaan lähes valmiiksi kasattuina ellei toisin mainita. Osassa tuotteissa tarvitsee laittaa polkimet paikalleen ja kääntää/asentaa ohjaustanko.
Lasten 12", 16", 20", 24" ja 26" toimitetaan tehdaspakkauksessa, jolloin ennen käyttöönottoa tarvitsee asentaa muutamia osia kiinni, tyypillisimmin ohjaustanko ja polkimet.

Hinnat ja tuotetiedot:
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote -esittelyjen yhteydessä. Kaikkiin tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero 24%, hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Hinnat koskevat vain Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi -verkkokaupan ostoskorilla tehtäviä tilauksia. Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi varaa oikeuden hinnoittelu- ja tuotetietomuutoksiin.

Palautukset:
Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotepakkauksen tulee olla täysin muuttumaton. Asiakas vastaa tuotteen palautuskuluista.  (Asiakkaan pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin ei ole palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).
Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen myynti@fillaritukku.fi ja sopia tuotteen palautuksesta. Tämä tehdään ENNEN tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen fillaritukku.fi, Vainionkatu 1, 24100 SALO.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset:
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia vastaanottassa tarkistaa paketin kunto kuljettajan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus kuljettajalle. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Tilauksen peruminen:
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti@fillaritukku.fi. Fillaritukku.fi – Jopokauppa.fi pidättää myös oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille. (Asiakkaan pyynnöstä hänelle erikseen tilattuihin tuotteihin ei ole palautusoikeitta, eikä tilausta voi perua!).

Ostoskorisi

Ostoskorissa 0 tuotetta

Ostoskorisi on tyhjä

Maksutavat

Maksutavat

Toimitustavat

Toimitustavat